З 25 по 27 вересня в Старокостянтинові проходив курс іконопису, в якому взяли участь 3 особи. Останнього дня, 27 вересня відбулась вже друга вистава ікон, виконаних бр. Сергієм Губицьким. Нижче представлено коротенький опис деяких з цих 8 образів.
Центральною іконою цієї вистави була «Трійця» Андрія Рубльова, від якої власне і було взято назву вистави «Таємниця Святої Трійці». Ікона була виконана св. Андрієм наприкінці XV століття, в час розвитку російського іконопису, вона мала суттєвий вплив на пізніше представлення Трійці, цей образ також свідчить про тендітність та майстерність митця.
Друга ікона – Матір Божа неустанної допомоги. На ній Божу Матір представлено велично, Вона замислено зазирає в майбутнє, бачить те, що має відбутися з Її Сином, Її вигляд виражає певну зосередженість та суворість. Ісус, Якого Вона тримає на руках, зображено дорослим. Він обертається до ангела, що тримає в руках хрест, який Він має прийняти заради відкуплення людського роду. Придивляючись уважніше, можемо побачити, як міцно Він тримається за руку Матері, яка, в свою чергу, скеровує руку до Сина, вказуючи на те, що Він є справжньою дорогою, правдою та життям, як каже Євангеліє. Іншою назвою такої ікони є Одегетрія – Та, Яка вказує дорогу.
Наступний образ (Пнеуматофоре) – сучасна ікона, Матір, Яка несе Духа, момент благовіщення.
Матір Божа Милування Володимирська, добре відома в народі та друга версія тієї ж ікони Милування.
Ще одна ікона це
Образ нерукотворний -
обличчя Ісуса, в західній церкві він відомий як відбиток обличчя Спасителя на хустці Вероніки. Це ще одна сучасна ікона з представлених на цій виставі.
Наступний образ – ікона Спаса у гробі – це російська ікона, яка походить з XIII - XIV століття, на ній представлено померлого Ісуса, що на половину знаходиться в гробі, а за Його спиною зображене знаряддя смерті, на якому Він висів - хрест. Його руки складені безчинно, а обличчя виражає смуток та біль.