П О С Т У Л Я Т
|
|
|
Хор – місце де брати і постулянти збираються на молитву в Старокостянтинові
|
Прийняття до Ордену Братів Менших Капуцинів відбувається згідно Конституції Ордену.
Кандидати, які бажають прийняти наше життя – життя в братерській спільноті в дусі Євангелії – мають відповідати вимогам закону нашого Ордену, а також загальних законів для дійсного і гідного їх прийняття.
Христос, відповідаючи юнаку, який виявив бажання осягнути вічне життя сказав: якщо хочеш бути досконалим, продай все що маєш і роздай убогим.
Його послідовник – святий Франциск, не тільки сам так учинив і кандидатів, які до нього приходили навчав у цьому дусі, але також і в Регулі – Правилах життя чернечої спільноти – заповідав братам це виконувати.
Кандидати мають приготуватися до відречення від володінь і наставитися на служіння всім людям, особливо ж вбогим.
Крім того, вони мають бути готові віддати у розпорядження всієї братерської спільноти власні сили розуму і волі, природні дари та благодаті, щоб служити Божому люду.
Прийняття до постуляту і новіціату, а також дозвіл на складання чернечих обітів належить до генерального міністра, в кожній провінції – до провінціального міністра, який може доручити цю владу вікарію, віце-провінціалу, або регулярному настоятелю.
Метою і завданням трьох євангельських рад: чистоти, вбогості та послуху, які ми зобов'язуємось зберігати, складаючи обіти на взірець святого Франциска, є з'єднання з Христом звільненого благодаттю серця, що звершується шляхом чистого і вбогого життя у послусі з огляду на Царство Небесне.
Євангельська рада чистоти, якої дотримуємось з огляду на Небесне Царство, є знаком майбутнього світу і джерелом більшої плідності, нероздільно відданого Богові серця, і зобов'язує зберігати досконалу стриманість в целібаті.
Євангельська рада вбогості зобов'язує наслідувати Христа, Котрий бувши багатим, став за ради нас вбогим. Ця рада крім життя вбогого щодо речей і вбогого в дусі, робить залежним від настоятелів та обмежує в користуванні та розпорядженні благами, а також зобов'язує добровільно відректися перед вічними обітами від прийняття у власність та посідання цінностей, якщо можливо, також і чином, відповідним цивільним законам.
Євангельська рада послуху, яку обіцяємо в дусі віри і любові, щоб наслідувати Христа, слухняного аж до смерті, зобов'язує підпорядкування волі, з огляду на Бога, чинним настоятелям “в усьому, що не суперечить сумлінню та Регулі”.
Початкове приготування до нашого життя вимагає набуття необхідних теоретичних та практичних знань, завдяки яким кандидати – під керівництвом вихователів – поступово входять в францисканське євангельське життя.
Постулят є періодом початкової формації і часом вирішення про прийняття нашого життя. В цьому періоді кандидат знайомиться з життям чернечої спільноти, а браття, в свою чергу, краще пізнають кандидата, щоб зрозуміти, чи насправді таке життя є його покликанням.
Формація постулянтів скерована, передусім шляхом катехези, на поглиблення віри і охоплює впровадження до літургії, методів молитви, францисканське знання і перші досвідчення апостольської праці. Також це є час ствердження та розвитку людської, передусім емоційної зрілості, а також здібності євангельського розпізнання знаків часу.
На підставі Конституцій Братів Менших Капуцинів
дивись
також:
Формація
Піди за мною
Календар заходів
|